Паджеро сервис

Купуємо Паджеро. Який обрати - офіційний чи араб?

Суперечки про те, що краще вибрати, точаться давно. Офіційні автосервіси та автобізнесмени рекомендують брати лише європейців та лише офіційні Pajero. Але сенс у тому, що по суті всі Pajero випускаються на одному заводі, просто по-різному комплектуються для різних ринків – для ринку «Європа» та «Азія та Південна Америка».

Для ринку Європи випускалися тільки Pajero з двигунами 3.8 Mivec (бензин) і 3.2 Did. Усі машини з моторами 3.0 – призначені для ринку «Азія та Південна Америка» та приїхали в Україну звідти. Ось вони якраз і називаються усі «арабами».

Список відмінностей офіційних (європейських) Паджеро від «арабів»:

  • Mitsubishi Pajero Wagon 4 з мотором 3.0 європейців немає. Вони всі з ОАЄ.
  • На дизельних арабах немає підігріву паливного фільтра.
  • У «арабів» термостат більший (65мм проти 60мм) і відкривається при 76 градусах (проти 82 та оф. машин) 1 лямда-зонд у «арабів», проти 4 у офіціалів.
  • Наявність вогнегасника у «арабів» біля пасажира.
  • У «арабів» немає датчиків дощу та світла.
  • У європейців у радіо є RDS.
  • При досягненні 120км/год у машинах з ОАЕ лунає звуковий сигнал (можна вимкнути у нас на Pajero-Service).
  • У Pajero - "араба" підігріву лобового скла в зоні двірників.
  • У оф. На машинах є система isofix для дитячих крісел.
  • На арабських машинах інші сонцезахисні козирки.
  • На ранніх модифікаціях «арабів» стоїть один акумулятор (для Pajero 3.2 Did).
  • На машині з ОАЕ є хром-пакет, шильдики в золотому кольорі та емблема на капоті (приціл), шильдик на торпедо з номером кузова.
  • У офіційних машин ліве дзеркало асферичне.
  • У «арабів» красивіший білий колір перламутр, проти чисто білого біля оф. машин.
  • У ранніх (до 2008р.) «арабів» на двері багажника додатковий ущільнювач.
  • «Араби» не мають фільтра салону, який знаходиться за бардачком. Фільтр салону на «араба» можна встановити на Паджеро Сервіс)


Є ще Pajero для ринку Сирії – їх менше 1% від загальної кількості – це автомобіль з мотором 3.0 – найпростіша комплектація.

Зовні їх можна відрізнити по відсутності рейлінгів на даху та бамперам не у колір кузова. Також зазвичай у них велюровий салон, немає люка, немає ксенону, підігріву сидінь, задньої пічки.

Як показує досвід, власники Mitsubishi Pajero віддають перевагу арабам через нижчу ціну нового авто при мінімумі важливих відмінностей. На вторинному ринку «форою» може скористатися лише дизельні модифікації Pajero – за рахунок додаткового підігріву паливної системи.


 

Ремонт Паджеро в Киеве

Улучшить Pajero

Автосервис для вашего Pajero

Киев-Соломенка, ул.Народного Ополчения, 19
(068) 312-50-50 Вадим

NEW* Киев-Петровка, проспект Степана Бандеры, 21 (Петровка (Почайна) за Фокстротом, возле элеткрокаров)
(097) 930-93-93 Никита

пн-пт: с 10.00 до 19.00
сб.: 10.00-16.00

При поддержке Клуба "Почетный Паджеровод"

© 2010-2023 pajero-service.kiev.ua

Первым узнавать об акциях, новинках и скидках